Söndag - jobba!

2010-01-04 @ 09:19:47
Hejsan!

I dag vaknade jag runt ett, skulle träffat Ellen då men det blev inte så
Jag satt och lyssnade lite på ljudbok och innan jag skulle jobba ringde jag Samuel men han svarade inte
På jobbet gick det mesta bra, jag fick göra lite fler uppgifter än vanligt, det vill säga annat än att stå i kassan
Jag fick hämta saker i källaren osv
Jag fick även stänga matsalen där uppe, det vill säga snygga till där och så :P
Jag åt där även i dag, andra gången jag åt på hela dagen :P Inte bra >.<
När jag skulle stänga såg det ut såhär! :O






JÄVLA RESPEKTLÖSA MÄNNISKOR! :@
HELA JÄVLA MATSALEN FULL MED BRICKOR
122 STYCKEN! MED RESTER PÅ!


100 brickor! :O

© Jessica Berggren

Hann med detta på ca 1 timme:

* 100 brickor (slänga skräpet och stapla dom)
* Tömma sopor minst 2 gånger
* Bli störd av minst fem killar (som hade råkat se koden till dörren, och tryckte på den m.m.)

Hann inte med detta:
* 22 brickor
* Torka av borden
* Torka av sorteringsstationen
* Torka av ketchupstationen
* Sopa golvet

Graaa, vilket avslut på kvällen :O


Sen när jag kom hem så satt jag lite vid datorn, lyssnade på ljudbok, åt lite glass & chips och drack en cider
Jag, tjockis, ftw XD No haha XD
Jag pratade även med Samuel i telefon i 2 timmar <3<3<3<3<3

Ha det så bra <3
Emmica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback