Drastisk förändrig, men ändå jag?

2010-01-25 @ 00:16:20
Jag ska klippa håret i februari/mars och jag tänkte höra lite vad ni läsare tycker?

Jag vill göra något drastiskt men som ändå är jag
Jag tar gärna emot bilder på min msn för er som har den
Annars kan ni tipsa mig via länkar på bdb eller här

Jag har själv tänkt mig något i stil med det här (Kami till hjälp)





Funderar på att ha färg nummer 10-12
Får se om jag testar blond igen eller håller mig till brunt

Gillar den översta bäst klippningen bäst
Men vill gärna höra era förslag

Kram på er <3

Kommentarer

Postat av: Adam

gillade den översta:)

sjukt snygg färg oxå:D

btw jag ska oxå bli blond igen;)

2010-01-25 @ 00:31:57
URL: http://soclog.ekingastyle.se

Postat av: Kristina

Du är redan jättesöt och skulle troligen vara det oavsett hårfärg o stil, så det är fritt fram att göra vad du än känner för, eller låta bli om du vill det :D <3

2010-01-25 @ 00:48:04

Postat av: Anonym

ska du verkligen göra något drastiskt?

kan se det framför mig "vi som inte vill att jessica ska göra något drastiskt" på facebook.

2010-01-25 @ 08:56:19

Postat av: Emma

Tycker jag att du ska :) den översta var skitsnygg :)

2010-01-25 @ 12:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback