Spel På Clemenstorget! 8 Dec 2010!

2010-12-09 @ 10:44:42
Jag tänkte berätta lite om min onsdag för er denna torsdagsmorgon
Jag vaknade och gick till AF
Det tog inte två timmar som jag trodde utan bara 35 minuter
Så fram till 12:40 satt jag på Spel och slappade
Fick massage av Elias :D
Sedan till AcadeMedia och skriva på ett papper och sedan till spel igen

Vid kvart över två kom min syrra till spel då vi skulle prata med Boel senare :D
Vi satt och snackade där, hon kollade på när jag och Jack spelade Magic en gång
Sedan bjöd jag henne på på en lite fika på BK innan fikan med Boel

Väl framme vid Espresso House och fikan framme så började vi prata
Vi pratade om allt från himmel till jord!
Tyckte det behövdes då hon får veta hur min syster här och Pernilla hur Boel är
Hur kul som helst!

Sedan skulle vi gå till spel igen men fastnade på JätteKul ett tag
Sedan såg vi Samuel, Oliver & Viktor på Primo så vi stannade där
Sedan tog hon bussen hem och jag till spel med dom andra

Sedan blev det lite magic och bestämmande av julmys med folk
Sedan hem och ta det lungt innan jag skulle sova

Oj, lite långt inlägg men hoppas ni står ut ;)
Kram



© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback