Kvällen når sitt slut! :(

2010-12-06 @ 22:15:58
Jobbet gick bra i dag! Fick lite mindre ångest över det i dag utan någon anledning :D
Men när jag kom till jobbet så fick jag lite jobb vilket behövdes pga mitt humör
Sov oroligt en timme innan jag skulle vakna :S

Men allt gick bra och när jag kom hem blev det mellanmål och slapp
Sedan kom syrran och senare mamma
Vi satt och snackade innan hon skulle till tandläkaren, mysigt värre :)

Nu har jag ätit god mat, suttit vid datorn, sett på tv och drukigt te
Dags och fixa med lite saker, betala lite julklappar och så

I morgon blir det IKEA och ev bullbak :D
God natt


© Jessica Berggren


Kommentarer

Postat av: Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Tack så mycket :)

2010-12-06 @ 22:27:15
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback