Julmys med vännerna <3

2010-12-19 @ 22:38:00
Seg söndag med andra ord
Det blev dusch tillsammans och fixa oss inför dagen
Handlade en julklapp till min moster som skojade med att fråga om dom fick någon choklad eller julblomma då jag frågade om jag skulle få julklappar av dom
Så då köpte jag det billigaste jag kunde hitta :P
Sedan så fixade vi till innan Emma kom och sedan kom även Amalia och hennes kille Kristian
Vi åt kladdkaka som Emma bakat, pepparkakor som Amalia bakat, lussebullar som jag bakat och drack läsk som Samuel köpt
Vi såg på film och hade allmänt mysigt!
Sedan åkte alla hem och jag fixade lite innan sängdags!

Trevlig helg med andra ord <3




© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback