Helgen 10-12 December 2010!

2010-12-12 @ 22:05:16
Fredag
Klockan 11 blev det möte med soc och Boel om forstättningen
Ska ska fortsätta till April och inte Januari, vilket gjorde mig GLAAAD! :D

Sedan åkte jag till Nova Lund och fixade lite saker
Träffade Emma lite snabbt och sedan åkte jag hem
Samuel kom vid fyra och vi mös lite och så
Sedan var vi tvungna att åka till akuten och sedan vårdcentralen
Mina smärtor skall inte ge sig asså
Där rök våran kväll med Idolfinal och mys
Men vi handlade lite på Malmborgs och mös framför en film och sedan sov vi sött <3

© Jessica Berggren

Lördag
Vid tio vaknade vi och åt frukost
Vi fixade till oss och åkte ner och åt på Primo med Emma
Sedan mötte vi upp Sitha och åkte till Skivarp
Vilken resa dit!
Först är tåget till Malmö försenat och stannar innan Malmö
Vi ser vårat anslutningståg och tänker vi kan hinna!
Vi springer som fan men när vi kommer till andra spåret så är det borta, det har åkt!
Vi får fixa och klydda och det löste sig!
Men vi fick åka en jävla omväg!
Lund-Malmö
Malmö-Trelleborg
Trelleborg-Abbekås
Abbekås-Skivarp
Vi hade trevligt även om resan dit blev helt cp

Vi hade kul och allt flöt på!
Men när vi skulle hem så hade dom inga taxi lediga och vi kom inte hem
Så det blev akut övernattning!!!!!


© Jessica Berggren

Söndag
Att ha fått akut sova över hos Ellen var jävligt kul ändå!
Önskar dock att det var med planerat men vi hade skoj!
Både i dag OCH i går :)
Sedan åkte jag, Emma, Samuel & Sitha till Malmö
Sitha åkte hem och vi åkte till Entré då tåget stannade innan Malmö C och vi såg Enté
Blev en del julklappar för Samuel och jag fick köpt två :D
Sedan åkte vi till Nova Lund och åt på Donkan
Emma fick åka hem men jag och Samuel fick tag i en respektive två julklappar till
Sedan åkte vi hem och Samuel blev hämtad av hans mamma

Nu sitter jag här, fixar lite mer syrrans julklapp och söndagsdeppar
Ska skriva lite i min tankebok sen



© Jessica Berggren

God natt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback