Back Home And Exhausted As Hell! :O

2010-12-02 @ 20:50:04
Hemma igen och jag är helt slut!
Jag ville verkligen inte gå utanför dörren när Samuel lov kvar och sov. Lyckost :P
Men jag gick till jobbet för pengar måste jag HA! Men kylan kan jag vara utan!
Och snön, iaf där jag ska fram XD

Men allt gick bra förutom att min mobil blev död på Entré
Jag var lagom arg när jag kom tillbaka till kontoret och på väg till Entré
Jag gick runt lite och kollade var Kenza skulle vara, hittade det och gick runt
Det blev strumpor på New Yorker och en stor Jordgubbs Milkshake på BK
Sedan stod jag i världens jobbigaste och längsta kö för att få träffa Kenza :O
Jag fick kramat henne, fick en autograf, hon råkade rita mig på tummen och tog ett foto
En tog fotot med sin mobil och skickade den via sin mobil men har inte fått den än :O
Men har iaf hennes autograf :D Hon var där på ett Guldfynd-event för sin kollektion där :O

Sedan åkte jag hem och bara dog!
Nu blir det Lyxfällan och sedan en DUSCH!

Kram <3


© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-03 @ 09:13:22
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback