Torsdag 5 Augusti 2010!

2010-08-05 @ 20:20:10
Hello!

I dag har dagen gått upp och ner
Mycket post eller ja lite egentligen om jag inte hade glömt lokaltidningen i går
Fick hjälp på slutet av en underbar tjej på jobbet! Hon är guld värd, hon räddade min torsdag kan jag säga

När jobbet var slut så fixade jag mig och tog bussen till Värnhem och gick på Entré med Emma
Emma åt, jag köpte muggar för mitt presentkort på Lagerhaus och vi snackade en del och gick runt

Nu är jag hemma och har slängt i mig masor med mat för jag var såååå hungrig så det var inte sant!!!!!
Nu skalla jag vilka ALLA mina kläder som är på golvet och lägga in dom i garderoben

Kram



© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback