Torsdag 12 Augusti 2010!

2010-08-12 @ 18:21:51
I dag gick dagen bra men segt ändå
Tog det lugnt fast det var en reklamdag
Det tog ändra fram till 11 i dag och kamma och bunta i hop och packa cykeln!
Det var helt sjukt! Det var jätte mycket post och jag fick INGEN hjälp på minst 2 timmar
Men det var ju för att alla andra hade minst lika mycket och göra, men jävlar vilken tid det tog

Jag kom ut vid halv tolv och var tillbaka ca tio i tre
Tog lite i omgångar, trillade inte och fick ut all post iaf :D Blev lite reklam över

Sedan blev det eftersändningar och sånt skit och sedan till Entré
Där köpte jad Adams present (kalas nu på söndag och han fyller år på onsdag)

Nu sitter jag här och har nyss käkat
Pallar inte jobba i morgon heller men man får ta och bita sig i tungan och hålla ut
Jag har ju gjort det hittils så ... ska bara komma i håg och ta rätt busskort denna gången :O

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback