Tisdag 3 Augusti 2010

2010-08-03 @ 22:25:52
I dag har dagen gått helt okej
Eller den har gått BRA faktiskt, har tagit alla motgångar med en klackspark

Allt började med att jag kom till jobbet och det var lite post, trodde jag.
Men det visade sig att jag hade glömt en hel låda med brev EFTER att jag buntat i hop allt
Men det löste sig och alla fick sin post och jag tog alla villagatorna på ca 1 ½ timme :D

Jag höll på att trilla i höghusen men hann reagera i sista sekund som tur är och bröt bara en nagel
Väl klar så ringde jag Sofi och jag började göra mig i ordning för att träffa henne

Det blev att handla godis och sedan träffa henne
Jag fick åka tillbaka och hämta mina tabletter som jag glömt och sedan gick vi runt lite
Vi gick bland annat på BIK BOK och SHOCK

Det blev två cheesburgare till mat och hon tog annat
På två olika McDonalnds XD

Men vid sex så var det bio och filmen var bra
Hade tänkt mig den annorlunda och den var lite konstig i början
Men allt eftersom filmen gick så fattade man mer och mer

På tåget så sade någon att vi hade kört på någon och jag började genast gråta
Men det visade sig vara fel och vi skulle bara vänta på ett mötande tåg

Nu när jag hemma och ska lugna ner mig för kvällen <3
BTW, vi har ström igen :D

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback