Söndag!

2010-04-18 @ 22:38:56
Denna söndag har verkligen varig SEG!
Vi skulle vakna tio men jag pallade inte snoza mer så Samuel skulle komma upp
Efter två tryck på knappen gav jag upp och sov vidare själv :P
Det är söndag så va fan, VILODAG!

Vi fick iaf i oss lite frukost och sett klart på filmen
Efter det så stack vi till Lollo och spelade buzz och åt glass, mumms

Efter det blev det hem, äta och lite vänner
Sen fick jag lämna min älskling vid bussen
Hatar att inte kunna ha pengar att följa med honom till tåget :(
Önskar det var som hos honom då vi måste gå till tåget
Eller att Gunnesbo station hade en direkt länk till Eslöv, eller något
Men nu är det så det är och det får vi acceptera

Nu blir det en del segande så se ya! <3


© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

hehe :)

Det var en riktigt god pizza kan jag lova :)

2010-04-19 @ 18:45:38
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback