Pappa!

2010-04-08 @ 15:02:51
Jag saknar min pappa just nu
Jag skulle behöva honom här och få stöd från honom
Samuel är ett stöd han med men inte på samma sätt som en förälder är
Pappa var som jag och därför kom vi ganska bra överrens
Kan inte sluta tänka på hur våran relation hade varit i dag om han levde
Bra hoppas jag, och jag hoppas att han hade kunnat ha mig hos sig så man slapp denna lägenheten
Han skulle ha blivit 49 år den 6 Juni i år
Saknar dig pappa, du finns alltid i mitt hjärta <3
Love You So Much! <3

© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Tack så mycket för din gissning :)

Kram

2010-04-08 @ 17:06:50
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback