Misslyckad eller bara sämre än alla andra som vanligt?

2010-04-07 @ 02:44:44
Ja, som ni ser på tilen så ska detta bli ett deppinlägg
Vill ni inte läsa så hej då, jag måste få skriva av mig och jag skiter i att folk ser detta
Kanske lika bra så slipper folk fråga så himla mycket

Jag bara känner mig så himla misslyckad
Jag vill inte berätta vem personerna är utan för dom jag känner att säga detta för
Men vi säger att personerna heter Z och X
Jag berättar för Z om hur jag har det och då börjar Z snacka hur bra allt gick för X så fort jag sa något som var misslyckat. X går samma linje som jag gick och är på samma avdelning som jag var på på sjukhuset och allt går bra för X där. Men Z hade inte behövt säga allt som gäller X så jag mår sämre.
Z ville bara väl men jag gör mitt bästa, men när jag säger en sak jag är stolt över så säger Z att X har gjort det så mycket bättre. Jaja, ni fattar hoppas jag ... jag bryr mig inte om folk fattar vem jag menar för det är såhär jag känner det ... men jag vill inte utge några namn här på bloggen.

Jag vill ta mig i kragen men är inte bra på det alltid och vill ha hjälp, inte mer sparkar ner i skiten :(
Tur man har vänner och en pojkvän som bryr sig :)
Jag orkar inte säga mer ... så ni får kolla på lite bilder från i dag när jag var hos Farmor & Farfar

God natt <3





© Jessica Berggren

Kommentarer

Postat av: Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

:)



Är beräknad nu till den 22 Maj :)

Kram

2010-04-08 @ 07:21:17
URL: http://itssaraslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback