Fredag

2009-09-12 @ 15:46:19

Hejsan allihopa!

Min fredag har varit en av dom bästa. Jag vaknade vid tio och fixade mig.
Vid 11:10 ringde Ankie och frågade vart jag var. Hon ville hämta mig för att hon ville ha hjälp med en sak.
Jag blev hämtad vid ca tolv och vi åkte ner till stan. Vi köpte en bok som hon skulle ha till en kurs med jobbet.
Sen gick vi in på H&M där jag köpte puder och makeup borttagningslappar.
Jag blev bjuden på glass på glasskulturen, och jag tog jordgubb och mango.
Vi satt och snackade lite och hade trevligt. Sen åkte vi till hennes jobb och skulle lämna en sak.
Boken var dyr och vi skulle se om jobbet kunde betala för den. Så vi fick åka tillbaka till stan IGEN!
Så det tog lite längre tid att komma än väntat men det var en trevlig eftermiddag.

När vi nästan var hemma så ringde vi till Samuel, som kom och mötte oss på parkeringen.
Vi gick in och handlade på Sallerup Lågprismarknad och sen gick vi hem.
Jag & Samuel degade lite innan vi åt. Det var mycket god mat.
Sen bestämde vi oss för att gå ut, vilket blev och var väldigt trevligt.
Sen kom vi hem, och då skulle Samuel fixa våran myskväll.
Det var en av de mest underbaraste kvällen i mitt liv, det ända ljuset vi hade var värmeljus.
Vi såg på The Notebook, åt chips & dippa och drack Cola.
Det blev en sådan underbar stämning så det är inte sant. UNDERBART!

Tack för en trevlig fredag älskling!

Ha det så bra <3
Emmica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback