Torsdag

2009-09-18 @ 14:46:04

Hejsan!

I dag har varit en trevlig dag

Vid kvart i ett så åkte jag ner för att möta Alex och då fick jag reda på att Jesus oxå skulle med
Kul och träffa honom med
Det blev att vi drog till BK och käkade då ingen av oss hade ätit frukost
Jag skulle bara ta en hamburgare och en läsk men det blev en meny istället
Men va fan, man lever bara en gång här i livet
Onsdag: McDonalds & Subway
Torsdag: BK
Fredag: McDonalds

Men men, där sa Alex att han ville träffa Samuel så jag ringde honom
Blev några samtal för mycket men så är det när Samuel inte har pengar på sin mobil
Sen gick vi till Espresso House och jag tog en Chai Latte, muuuumns :D
Sen drog vi till Lagerhaus och kollade rundor där, där köpte dom ljus och underlägg till det
Ett litet men gulligt impulsköp för en kille :P
Vi gick till Malmborgs och där mötte vi Samuel, och sen gick vi till deras buss till Staffanstorp
Jag och Samuel åkte hem och mös, och en dusch han vi även med
Sen lagade han mat och det blev lite tv tittade
Sen mera mys och dags och sova

Tack för du kom tidigare älskling <3

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback