Spelkväll

2009-10-01 @ 00:51:19

Hejsan!

I dag är det åter spelkväll
Jag åt frukost och segade ordentligt och chattade och camade med Sandra
Vid tio i fyra åkte jag ner till spel och det visade sig att Samuel varit där sedan halv tre
Men det visste inte jag för att han tog för givet att jag visste det och han trodde han hade sagt det
Men jaja, vid fem gick vi och åt på BK och skulle prata lite ensamma
Men då kom Jörgen, Oliver, Kikael och Wybrants och vi kunde ju inte be dom att gå, det vore elakt
Vi får prata i helgen istället, mycket lättare då, mer lugn och bekvämare miljö
Jag satt där en stund och hade det trevligt med allt folk, mycket trångt men det gick
Emma och Amalia var där med :D Mycket trevligt
Sen blev det hem och degade vid datorn

Ska söka McDonaldsjobb i Danmark btw

Ha det så bra <3
Emmica


GE MIG PENGAR/JOBB NU!

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback