Söndag

2009-09-14 @ 02:39:11
Hejsan allihopa!

Söndagen har varit mysig
Att vakna upp och se en ungerbar kille ligga brevid en är en helt fantastisk känsla
Vakna och se det fridfulla ansiktet som är så vackert
Kyssa läpparna och säga jag älskar dig
Underbart!

Vi vaknade vid tolv och pratade lite
Vi duschade och tog det lungt
Det blev en del dator, men det är mysigt och bara sitta och finnas till och kyssas och mysa då och då
Slänga av ett jag älskar dig och ändå vara nära varandra
Vi åt rester till middag och gick ut och gick
Det blev visserligen en runda till affären och en omväg hem, men ändp uppfriskande
Under dagen har jag laddat ner en massa filmer och vi såg på en av dom
Vi såg på Good Luck Chuck och åt chokladet jag köpte när vi var ute och gick
Vi mös och hade det hur trevligt som helst
Samuels var så vacker i ljuset av datorn att det var för bra för att sant
Det var som solen på vattenytan, helt obeskrivligt vackert
Att luta sig mot hand bröstkorg och kyssa hans mjuka läppar var helt underbart
Nu ska jag sluta med mitt kärleks snack, hoppas ni inte dog av att läsa det
Men jag tänker inte ljuga, Jag Älskar Samuel <3
Och jag är stolt över att vara hans flickvän

Vid 22:00 tiden åkte jag hem och tog det lugnt för det mesta

Ha det så bra <3
Emmica


Samuel & Jag - 29/8-09 <3

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback