Måndag

2009-09-15 @ 02:18:36

Hejsan allihopa!

I dag har jag varit med en kompis och sett på Män som hatar kvinnor
Han hade inte sett den, men dock läst böckerna
Har fått böckerna rekomenderade och jag har laddat ner alla tre i går :D

Jag & Olivia gick och mötte honom och Olivia cyklade
Vi gick in till affären och handlade popcorn och en liter MER
Och Olivia fick ett litet choklad av mig
Gott gott, vi valde film, jag popade popcorn och tog vars ett glas med pepsi
Den var avslagen, men vi tog MER när vi hade druckit upp pepsin
Jag är helt crazy efter popcorn nu, för hålla mig för att inte ta paketet som står en decumeter från min hand XD
Ska ha en tills i mon när Emma och jag ska se på film, och en kanske till senare i veckan
När vi sett klart filmen ringde Samuel, och jag och vi snackade med honom i typ 10 minuter

Och sen åt vi, satt lite vid datorn, och sedan följde jag honom till tåget
Men men, sen gick jag in till grannen och mamma kollade om jag hade löss eftersom dom hade fått det
Men jag var clean, inga löss :D Whoohoo :D
Hatar löss och medlet stinker >.<
Men men, sen blev det lite telefon med Samuel och sen slappade jag vid datorn

Ha det så bra <3
Emmica


© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback