Måndag, måndag, måndag!

2009-09-22 @ 01:35:25

Hejsan!

I dag har det inte hänt ett skit, inte mer än att jag ringt till Max i Löddeköpinge och Lund
Jag skulle ringa tillbaka till Max i Lund och när jag gjorde det var butikschefen inte tillbaka från tandläkaren
Sen så ringde jag igen, men då hade han gått hem, så jag får ringa i morgon igen
Tror inte jag kommer får jobb där heller, känns som jag aldrig kommer få jobb
Hur som helst, man får fortsätta kämpa även om det känns hopplöst och så känns allt just nu
Tänker på att inte få vara med Samuel i helgen,
men sen tänker jag på att jag ska på middag på lördag och det gör mig gladare

Har haft huvudvärk så har fått vila i ca en timme och messat med folk

Jag har insett och hatar att allt ska kräva pengar, exakt allt!
Jag kan inte köpa nya kläder, busskort, ny cykel/laga den jag har nu, inte äta ute lika ofta osv.
Inte utan att ta från min pappas pengar, alla mina mobilräkningar får jag betala med dom pengarna
Jag hatar att jag alltid får kommentaren "Men du som har så mycket pengar borde väl inte klaga?"
Jo! Det borde jag. För min pappa finns inte och det är därför jag har dessa pengarna
Jag är glad över att ha mycket pengar, men inte glad till varför jag har dom.
Jag vill ha min pappa, önskar inte han dog. Men nu är det så och jag kan inte göra något åt det
Jag vill ha så mycket, men inga pengar att betala för ... så känns det!
Graaaaaa, jag blir galen!

Men men, det blev iaf att fixa välling till granntöserna och sen skulle dom till sängs
Snackade med Samuel i telefon, smsade med Rickard och såg på film
Det blev en del dator och sen sova!

Hoppas jag kan sova nu när jag saknar Samuel extra mycket och allt detta med jobb och så

Ha det så bra <3
Emmica


© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback