Måndag igen!

2009-09-28 @ 18:34:28
Hejsan!

I dag är det måndag igen och jag gillar verkigen inte det
Jag vill ha helg 24/7 tills jag har ett jobb och tjänar pengar
Nu har jag fått en utgift på 150 kronor för jag ställde klockan till tolv, när det skulle varit tio
Gick ner till tandläkaren och kollade när min tid var vilket var halv tolv och jag var där halv två
Graaaa fuck fuck fuck, jag måste sluta lägga mig sent så jag inte måste sova till tolv för att vara utvilad

Jag har inte gjort så mycket i dag, sökt lite jobb vilket som börjar kännas hopplöst
Tror jag har gett upp, men det får jag inte göra
Men pallar samtidigt inte anstränga sönder mig för då kmr jag dö känns det som
Känns som att rasar, utan pengar är man fan inget
Ja, asså man kan knappt göra något över huvudtaget
Allt kräver pengar

Vill bara ligga i min säng och låta allt komma till mig, men så funkar det inte här i livet
Måste kämpa, måste kämpa
Det blir nog inte mycket mer än såhär i dag
Skriver mer om jag kmr på något
Kanske slår en pling till Samuel senare, vi får se

Ha det så bra <3
Emmica


Hösten börjar närma sig

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback