Lördag - Middag hos Emma

2009-09-28 @ 03:17:23

Hejsan!

I dag vaknade vi runt elva-tolv och hade sovit gott
Vi tog en dusch och sedan tog jag fram frukost
En sådan frukost som man har en lördags och/eller söndags morgon
med alla familjemedlemarna runt bordet och man prata och umgås
Iaf efter det blev det lite dator igen :P Det är vårat tidsfördriv när vi har tråkigt, om vi inte har sex det vill säga :P

Vid fyra gick vi ner, efter att ha packat våra väskor, till affären och köpte läsk och godis till Emmas kväll
Vi tig bussen ner till stan där vi möttes upp av Bayer som såg glad ut denna lördags kväll
Vi gick tillsammans till Emma och där höll hon på med maten (tacos) i full gång och Elias hjälpte till

Amalia kom lite efter sex och vi åt och hade trevligt
Emma och jag gick till hennes farmor och lånade hennes extrasäng och pratade med henne lite
Vi spelade ett spel som hette Atmosfear, det var nice men lite småläskigt med gubben som dök upp hela tiden
Man hade en DVD skiva till den nämligen, ganska kul men små stressande, spel när tiden håller på att ta slut
Spelet varar under ca 45 minuter
Efter spelet såg vi på en film (efter Samuels högläsning hur Bla Bla Sex, mycket intressant)
som var halv tråkig, men den var ganska okej
Rörig och konstigt filmat men okej film, ingen tia precis
Sen blev det sanning eller konsikvens - snälla variationen och GUD VAD KUL DET VAR
Men jag vågar inte spela den elaka hahahahaha XD
Men ska köpa den ändå, och den snälla och sen jag har aldrig
Jag vill ha en del spel, för det är alltid kul och spela spel med folk
Allt från ens vänner eller pojkvän till familjen
Men men, sen vid tre gick vi och lämnade Amalia och fick även frisk luft och en nattpromenad
Efter att vi kom hem gick killarna in och såg på en film, jag och Emma pallade inte det
Vi såg på Svenska Hollywood fruar istället
Sen vid lite i sex gick och lade oss, haha XD
Jag och Samuel sov på resesängar och Bayer på soffan med alla kläderna på

Det var en mycket, mycket trevlig och skrattfylld kväll <3
Tack alla ni som var med och gjorde kvällen värd att minnas <3

Ha det så bra <3
Emmica


Frukost <3


Tacos <3


Samuel, Elias & Emma <3


Atmosfear - jag var orange

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback