Tisdag - Leka med Simon :D

2009-10-28 @ 00:08:52
Hejsan!

I dag har jag varit med Simon

Jag vaknade trött som ett as vid nio, och vilade i en kvart för att vänja mig vid tröttheten och att vara vaken
Jag hade somnat lite senare än vad jag trodde pga personliga anledningar
Jag gick iaf upp och gjorde frukost, åt den, satt vid datorn, såg på Riverside, smsade med Simon och fixade mig

Vid halv ett kom Simon hem till mig, eller jag gick ner och hämta honom vid busshållplatsen
då hans pappa släppt av honom vid ICAs parkering
trodde först inte dom skulle hitta men det gjorde dom, bättre än vad jag trodde
Länge leve skyltarna! :D

Vi satt och snackade lite om det mesta och jag visade lite bilder och så
Vi gick ner till affären och köpte chips och läsk till filmen
Vi såg på "Good Luck Chuck" och det blev en del skratt, "eww", "men hallå" och "fy fan" XD
Efter filmen så frågade jag om vi kunde spela lite UNO och det ville han
Jag vann tre av tre gånger för att jag är BÄST!
När vi hade spelat klart så frågade jag om vi kunde spela ett annat spel som tog lite längre tid
För jag gjorde allt för att vara sysselsatt eftersom jag inte ville tänka på mina problem
och sen för att göra vistelsen för Simon så trevlig som möjligt
Det vill jag alltid att mina vänner och Samuel ska få det bra hemma hos mig
Utnyttja tiden dom är hos mig liksom så dom vill komma tillbaka igen :)
Jag tog fram hjärnkoll och vi spelade tills det var dags och äta mat
Jag dukade och så åt vi alla fyra, jag, Simon, Pernilla och mamma

Sen fortsatte vi spela och Jennifer och Olivia kom in och lekte lite, och såg på när vi spelade
Jag vann eftersom JAG ÄR BÄST som jag sa! :D
När vi var klara så satt jag och visade lite Spore figurer och så var det dags och gå
Jag gick ner och lämnade honom på bussen och sen gick jag hem

Det blev en massa dator, te och mys
Bland annat Andra Avenyn

Tack för en trevlig dag Simon och alla andra på msn <3

Ha det så bra <3
Emmica


Hjärnkoll ^^
Jag till höger och Simon till vänster
Jag hade lite fördel som kunde svaren på några frågor och gåtor, då jag spelat detta innan några gånger ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback