Spelkväll igen!

2009-10-14 @ 23:09:15

Hejsan!

I dag har det bara varit spelkväll
Jag skulle ha vaknat nio och varit på arbetsförmedlingen klockan 11 på ett möte
Men halv nio så ringer dom mig och säger att hon som jag skulle prata med är hemma för sjukt barn
Fan tänkte jag, men sen tänkte jag att det var skönt och så sova lite längre
Så jag ställde om klockan till 11 och sov vidare, vilket var bra för jag märkte att jag var mindre trött då

Jag såg på tv, åt frukost, satt vid datorn, duschade och fixade mig
Jag åkte ner till stan vid lite i fyra och jag var faktiskt tidigare än Samuel
Men det var för att han sa, jag tar nästa tåg som går
Och det var 15:47 tåget men han tog 16:06, så därför kom jag snabbare dit
Jag fick mina tre CV av Hans som var snäll och skrev ut till mig
Tack Hans
Vi träffade Lundahl där och jag fick tillbaka mitt halsband
Det hade tydligen gått sönder och jag hade inte märkt det förens i fredags, två dagar efter att jag tappat det

Men glad var jag :)
Inte långt efter vi kom dit så gick vi och åt på BK
Men Emma och Amalia åt inget för Emma och Elias skulle äta senare på Tai och fira deras 8 månaders dag
Grattis grattis mina vänner <3

Men när vi kommit tillbaka till spel så gick vi ut och gick och sen åt dom på tai
och Samuel köpte en läsk till mig och Amalia som vi delade på för att vi var törstiga
Tack älskling! <3

Sen när vi kom tillbaka efter att Amalia och Emma hade åkt hem så gjorde inte så mycket
Erik fick sina chips som han frågade om jag ville köpa till honom
Samuel hade inte med sina saker och jag kunde inte få plats med min dator så det fanns inget kul och göra
Det var extremt trångt och Samuel & Bayer åkte hem med 21:02 tåget men inte Goat

Nu är jag hemma och ska ta det lugnt, har precis avnjutigt ett äpple som jag skivat och ett glas vatten
Snacka med folk, kanske se på en film och sen sova
Soc i morgon på förmiddagen och Lina på kvällen

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback