Söndag och snart ny vecka

2009-10-18 @ 22:06:03

Hejsan!

I dag har det inte hänt så mycket
Jag har ätit frukost, kollat en massa på Youtube och sen ”Lyxfällan” och andra program på TV3 play

Jag fick en mycket glädjande samtal i dag
Jag ska på anställnings interljuv i morgon på McDonalds på Mårtenstorget klockan 14:00
Det är visserligen för kvällsjobb på fredagar och lördagar, men det är iaf en chans
En liten men bra chans, ska jobba röven av mig och visa vad jag går för så jag kanske får
en fast dagtids anställning om jag nu får detta jobbet
Det som bekymrar mig mest det är om jag nu får jobbet hur jag ska göra med Samuel
Men det får han och jag snacka ihop, och jag känner att jag får ge mig lite där
jag har velat ha ett jobb så länge och när jag väl kanske får ett så vill jag tjäna de pengarna
Det är ju OB-tillägg eftersom det är på kvällar och helger, så man tjänar ju en extra slant ^^
Dom behövde mer till jul och det är ju bra
Mitt mål nu om jag får detta jobbet är att spara ihop till julklappar och min fest
Sen blir nästa mål att flytta hemifrån och försöka få fast anställning om det går
Men att försöka få fast anställning ska jag göra hela tiden
Hoppas hoppas hoppas! ^^

Sen har det blivigt en dusch och ”Lyxfällan” på datorn :)
Sen loggade Samuel in på msn, snackade med honom, såg på ”Vårt bröllop i era händer”
Vi snackade lite på Skype och dagen slutade bra

För att summera helgen så trodde jag aldrig att jag skulle klara den så bra som jag gjorde
Jag är stolt över mig själv, och över Samuel som varit duktig och jobbat och tjänat pengar

Ha det så bra <3
Emmica


© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback