Slö torsdag

2009-10-01 @ 20:01:51

Hejsan!

I dag har det inte hänt ett skit, verkligen inte, inget viktigt isf
Har varit i pyjamas hela dagen och total degat
Men så är det ibland, har verkligen inte mått bra
Deppig och uttråkad
Pank och arbetslös, börjar verkligen bli trött på det här, TRÖTT!

Jag såg lite på tv och segade till fullo
Sen gick jag in och segade på datorn och gjorde frukort
Jag camade lite med Sandra i dag igen och även hon är arbetslös och pank
Men hon bor med sin kille och slipper betala hyra och så, lyckost henne
Men kan förstå att även hon vill ha jobb och hjälpa till där hemma
så inte bara hennes kille gör allt som har med räkningar, hyra och mat att göra

Men, det är en annan femma
Jag väntade på att Samuel skulle ringa eftersom jag fick ett sms av Bayer halv åtta i morse,
såg det dock inte förens kvart i elva, en kvart innan jag skulle vakna, att lanet blev av
Men Samuel ringde och vi bestämde oss för att inte gå på lanet för vi hade ingen som kunde köra oss
och hans dator är för tung, jag har ju en bärbar så det är ju klart en fördel
Men han skulle plugga till ett samhällsprov i morgon och sen ut och jaga med sin pappa
Det blev mat och jag är mätt och belåten, men dock törstig

Nu blir det lyxfällan (på datorn) och sen duscha
Och kanske ta lite choklad som jag egentligen ska försöka undvika
Men va fan, man lever bara en gång här i livet <3

Får se om Samuel slår en pling sen när han kommer hem
om man nu inte pluggar
Kram på det <3

Ha det så bra <3
Emmica


Så glad och lycklig jag var den dagen <3

© Kjell-Åke Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback