Samuels namnsdag

2009-10-08 @ 23:28:19

Hejsan!

I dag är det Samuels namnsdag
Men det är inte Samuel utan ett av hans andra namn

I dag har det inte hänt så mycket
Mest deppat och varit ledsen, men har ändå lyckats hålla humöret uppe och var lite glad iaf
Jag åt frukost efter att jag höll på att somna i soffan igen efter att ha gått upp och satt mig framför tv:n
Sen blev det dator, msn, facebook, bilddagboken och annat
Jag lyssnade klart på ”När jag hör din röst” eller som originalboken heter ”New Moon”
Tänkte lyssna på MSHK (Män som hatar kvinnor) nu, men Samuel lyssnade på ”Ljudet av ditt hjärta”
och då bestämde jag mig för att lyssna klart på hela Twilight-sagan innan jag börjar på Millenium-triologin
Låter som en bra idé tycker jag :D

Men iaf, det blev mat, fixa skype och prata med Samuel via det
Sjukt bra, vilket minskar telefonräkningarna åt våra mammor avsevärt :)
SKIT BRA :D LOVE IT!
Har 6 personer där redan :D
Kram på det asså

Sen blev det ut med Jesper en stund, åkte lite bil och snackade
och sen dega framför datorn som vanligt.

Ha det så bra <3
Emmica


Grattis på namnsdagen älskling! <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback