Onsdag - spelkväll

2009-10-22 @ 20:49:48

Hejsan!

I dag vaknade jag och Samuel runt åtta och han halvsov som vanligt
och jag packade i hop mina saker och läste lite Helge
Sen gick jag ner och fixade sig medan Samuel tog en dusch
Jag tog fram nya kläder till honom och hittade en fin skjorta till honom som visade sig vara hans brors
Men han var jätte snygg i den iaf
jag hoppade över frukosten för att jag prioriterade att göra mig i ordning och sen bra ut

Sen gick vi mot bussen och jag betalade Samuels resa
Sen kom vi till skolan och vi proppade in alla saker i hans skåp
Och så gick han på lektion och jag umgicks med lite folk
Sen blev det mat och fiskbullar stod på menyn
Första gången jag äter icke köpta fickbullar, men dessa var okej, inte om godaste men dom gick och äta
Vi drog lite till Dockan och några åt
Sen blev det en massa väntande och snack med folk innan Samuel slutade
Jag gick runt en massa och sen hittade jag internet som jag snappade upp och satt och surfade i ca 1 ½ timme
i väntan på Samuel
Men det var kul, men långtråkigt
Det märks att jag har saknat folk där som fan! Tack för dessa två dagar på skolan folket <3

Sen gick jag, Samuel och Simon och tog tåget till Lund och gick till spel
Där lämnade vi av våra saker för att sedan gå till Tai och äta och fira Elias som fyller 18 år i dag
Sen gick vi tillbaka och Emma och Bayer åkte hem
Sen satt jag och målade lite, och gjorde ett träd åt Ingvar
Att vika och hålla på med mycket ståltråd är jobbigt
Men iaf, Samuel åkte hem vid 21:02 och jag åkte hem med 21:13 bussen

Väl hemma snackade jag med mamma och sen slappade jag en del

Ha det så bra <3
Emmica


Jag & Kristina


Tre roliga människor där :)


Samuel & Kikael hjälper Kristina :)


Samuel fick bära henne ^^


Bayers fina frissa :)

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback