Måndag igen!

2009-10-05 @ 21:33:30

Hejsan!

I dag har det inte hänt så mycket, jag har ringt till McDonalds i Löddeköpinge och snackat med dom
Dom sa att det bara var "efter skolan" jobb och på kvällar och helger, och "om någon blir sjuk" jobb.
Men det är iaf värt och chansa, bättre än ingenting
Jag måste få tillbaka orken igen, men ska iaf ut på stan i morgon och sen ska jag träffa Gudny senare på dagen

Det blev att kolla på arbetsförmedlingens hemsida efter jobb men modet försvinner mer och mer
Vilket inte är bra, men jag måste kämpa
Det blev en hel del dator, mat blev det oxå och jag pratade lite med Samuel

Det visar sig att Manson ska ställs in FAN FAN FAN FAN FAN! JÄVLA HÄST KUK PÅ DET ASSÅ!
JÄVLA KUK SVININVJUENSA!

Graaaaaa, men det positiva som kmr ur det är att jag får pengarna tillbaka vilket innebär att lite av min ekonomi räddas. Men dom får gå till linserna. Punkt slut!

Ja, inget mer jag vill säga för jag pallar inte blogga så jag dör
Inlägget i går täckte in mycket så folk är väl mätta på att läsa nu :P

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback