Månadag & Jobbsökande!

2009-10-12 @ 21:34:50

Hejsan! 

I dag har jag varit duktig och sökt en massa jobb
Jag har fått en massa nej, men jag gav inte upp, alla mina CV har nästan gått åt men några är kvar
Jag vaknade vid tio och vilade i fem minuter, sen gick jag upp och fixade frukost och klädde på mig
Sen skrev jag upp massa butiker på Nova Lund som jag kunde tänkas söka och fixade mina CV
Jag lyssnade lite på ljudbok och hann lyssna på ett kapitel, lyssnade klart från i natt

Sen vid tolv så gick jag mot Nova Lund efter att nästan ha glömt alla mina CV
Men det gjorde jag inte, som tur var
Jag gick och sökte en massa jobb och fick en massa nej, men lämnade in mina CV ändå och log och gick vidare
Men jag tog iaf en cheesehamburgare och en liten läsk på McDonalds som belöning för mitt jobbsökande
Jag gick reda på att Samuel var i Lund och eventuellt skulle till spel efter hans tandläkarbesök
Men det blev inget med det, men hans tandställning ska av i november
Hans tänder kommer bli så fina, men det är dom redan så :)

Men jag gick iaf hem och satte mig lite vid datorn och snackade med folk
Och sen åt jag med mamma, grannens döttrar Jennifer och Olivia och min gamla dagmammas barnbarn Nathalie
Det var kul och Nathalie frågade mig en massa saker och tyckte jag var fint sminkad
Hade sminkat mig lite finare just för att jag skulle söka jobb
Men iaf så tog jag det lugnt, snackade lite med Samuel på skype och fixade lite på datorn
Sen snackade jag med Samuel, Simon, Jörgen, Viktor, Elias och Hans och sen gick Hans och Bayer kom med :)
Mycket trevligt men jobbigt
Jag gick ner till affären och fick pengarna tillbaka för biljetterna och duschade

Resten av dagen degade jag :)

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Postat av: caroline

Svar på din kommentar på min blogg =): okej men vad e det för märke? =)



PS tack så jätte mkt för komentaren, komentera järna mer =) MVH Caroline

2009-10-13 @ 16:22:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback