Lördag, Söndag & Måndag

2009-10-26 @ 23:09:55

Hejsan!

Jag orkar inte skriva så mycket just nu, och därför sammanfattar jag lördag, söndag och i dag för er här

Lördag:
Jag och Samuel vaknade vid elva och vid tolv skulle han i väg till sin Farmor och Farfar för att fira
hans Farmor som fyllde 75
Jag kunde inte följa med så jag fick stanna hemma och roa mig så bäst jag kunde
Jag sov lite för att få bort min huvudvärk och drömde om att en orm nästan bet mig i fittan
men den hände bara i byxorna och inget annat, bara i byxorna och nuddade inte något könsorgan
Jag gick ner och satte upp allt från diskmaskinen, vilade lite till och sen plockade undan lite kläder från Samuels rum
Sen satte jag i deras internet i min dator och satt där ett bra tag
Vid fem så fick jag ut och gick en runda vilket var uppfriskande
Jag skyndade mig lite hem när jag visste att dom började närma sig hem, då Adam skickat sms och sagt det
Jag kom hem någon minut innan dom och satt där lite till
Sen blev det att laga mat och se lite på tv
Jag tog även en dusch och sen såg jag och Samuel på Körslaget och mös
Äntligen åkte Carolinas kör ut, tjoooohooo!
Men sen så såg vi lite på "Sagan Om Konungens Återkomst" - exended edition och mös
Sen blev det sova och lyssna på ljudbok


Fin höstbild


Jag bland höstlöven


Jag Goes Crazy, more crazy then ever! No, just kidding :P

Söndag: 

I dag har jag och Samuel gått ut med hans hund Annie och en annan hund som heter Vasko
Vi gick en mycket lång runda och det var uppfriskande med jobbigt
Men den promenaden behövde både jag, Samuel och hundarna
Vi lagade mat och åt det och sedan gick vi upp och byggde med lego
Jag vet att det är mest för småbarn, men det var skit kul
Sitta där och vara kreaktiv och bara bygga, vara barn för ett tag, bara släppa allt vuxenliv
Vi såg klart på "Sagan Om Konungens Återkomst" - exended edition och den var bra
Dom andra två var jag inte lika uppmärksam på, men denna var min favorit
Hände mer saker och man såg hur allt slutade
Sen blev det lite mys och sova



Annie


Lego :D I Can Feel The Kid Inside Me O_O


Mitt fina hus XD

Måndag:
I dag vaknade vi vid tio och jag låg i ca 50 minuter och försökte väcka Samuel
För jag ville inte gå upp själv så jag låg kvar, tur att jag inte somnade om
Men vi gick iaf upp och åt frukost, sen mös vi lite och sen tog vi en dusch
Samuel bestämde sig för att följa med till Spel ändå i dag så vid 14:42 åkte vi in till Eslöv och tog tåget
Men innan det så skulle Samuel ladda på sitt kort och då passade vi på och byta till Jojo-kort
Dom sa i fredags i Lund att man inte kunde fixa det i Eslöv men det kunde man ju, lögnare!
I vilket fall som så åkte vill till spel och satt där ett tag och jag spelade ett spel med dom
Och jag kom fyra, det var ett spel som vi hade spelat hemma hos Emma en gång så jag visste hur det gick till
Vid sex åkte alla hem och när jag kom hem så åt jag
Sen blev det en massa dator och att försöka lugna ner sig


Spel på spel :D Jag är dom gröna och Samuel dom röda <3

Detta var min helg och måndag folk

Ha det så bra <3
Emmica

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback