Lördag - Kävlinge

2009-10-17 @ 22:42:44

Hejsan!

I dag vaknade jag vid elva, och kom ut till två stökiga ungar -.-’
Men iaf, jag slappade, åt frukost, fixade saker på datorn och fixade mig

Jag gick till tåget och åkte till Kävlinge
Jag gick till Jörgen och Jessica och där höll dom på och förbereda en fika till
mig, sig själva, Victoria, Farmor, Farfar, Pernilla och Victorias kompis
Vi fick chokladmuffins med florsocker på och grädde och vinddruvor till det <3 Och saft och kaffe
Super gott och vi snackade och hade trevligt, mycket om hur jag har det just nu

Vi blev hemkörda av Farmor & Farfar, men precis när vi skulle hoppa av så vände vi igen
Vi åkte till Max istället och handlade med mat hem till oss så vi fick något och äta i dag
Tack Farmor & Farfar <3 Älskar er över allt annat <3

Jag åt min mat, satt vid datorn och slog en pling till Samuel <3
Sen blev det körslaget och när det var Team Ola skulle uppträda
så kom det lite bilder från sjukhuset där en i kören jobbar
Men det komiska med den trucken han kör som är 100 år gammal är lila
och deras färg på kören är lila hehe :P
Dom filmade även från Nöbbelövsgården och Nöbbelövskyrkan
Där jag har haft konfirmationslektioner och i kyrkan har jag konfirmerat mig
Det kändes mycket speciellt eftersom det tillhör en på ett speciellt sätt
Det är liksom inte vilket ställe som helt i Lund, utan ett ställe med många många härliga minnen

Efter det såg jag klart på Robins på nätet, sen lite på youtube och riverside osv
Slappade helt enkelt

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback