16 månader <3

2009-10-21 @ 15:12:28

Tisdag!
Hejsan!

I dag firar jag och Samuel 16 månader <3<3<3<3<3

I dag vaknade jag klockan 09:53 när jag skulle gått upp 09:00
Men min klocka hade ringt och jag hade inte vaknat, så jag försov mig
Duschen fick utebli och jag fick nästan slänga i mig min frukost
För att sedan fixa mig och packa, och glömde nästa datorn men fick med den i sista sekund
Men jag hann iaf med bussen till stationen och där mötte jag våran gamla kontak från socialen
Hon skulle till Stockholm och jag skulle till Eslöv och vi snackade tills hennes tåg gick
då våra tåg avgick från samma spår

När jag var framme i Eslöv så var det dags och gå mot Berga skolan på första gången på länge
Jag åt med Samuel i matsalen och det var god mat
Det var några dagar sedan man fick kyssa honom så en kyss värmde
Jag fick lägga mina saker i hans skåp så att jag inte behövde bära runt på allt
och så fick jag en extra nyckel

Jag gick runt lite och vid två gick jag och Samuel med några andra ner till stan
Samuel var hungrig så han gick och åt på Pastamannen medan jag gick in på Ö&B
Jag skulle handla till våran 16 månaders dag och så delade vi på priset
Jag fick smaka lite av det han köpte då han tog lite mer så jag kunde få lite
Btw, måste inflika att SAMUEL VAR SKIT SNYGG I DAG *drooooll*
Sen gick vi till bussen och där mötte vi Samuels bror Adam

När vi kom hem så spelade Samuel lite Spore som han inte kan släppa om han får tillgång till det :P
Men sen lagade han och jag mat
Jag har kommit på hur han och jag ska arbeta i köket nu, för att det inte ska bli fel
Eller att han gör allting och jag inget
Jag hackar, skivar, skalar och skär och han lagar maten :P
Låter som en bra idé eller? Jag gillar ju och hacka, skiva, skala och skära så det är ju bra :)

Sen åt vi det, jag tog en dusch och Samuel satt vid Spore igen
Men sen såg vi lite på House och i första pausen så gick vi upp på hans rum för lite privatliv om man säger så ;)
Då hade han innan jag gick komma in i rummet, tagit fram ljus och satt dom som ett hjärta <3
Skit gulligt, och så såg vi på House till det och mös
Sen pratade vi lite och sen blev det att sova

Ha det så bra <3
Emmica


Grattis på 16 månaders dagen älskling <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback