Torsdag - Nova Lund

2009-11-13 @ 01:50:43

Hejsan!

I dag har det inte hänt så mycket
Jag vaknade vid halv elva av att syrran kommer och knackar på dörren (hon hade försovigt sig)
Då ringer telefonen och hon säger att det är Samuel
Jag svara och vi pratar lite, han hade ställt klockan fel, till 20:05 istället för 08:05 :(
Sen så somnade jag om, och vaknade igen vid 12:20 av att Samuel ringde igen
Han skulle in till skolan och hämta en skiva
Sen så vid ett så gick jag upp och satte mig vid datorn

jag skickade i väg några sms och det slutade med att Josefin följde med mig till Nova Lund en runda
Vi åt på McDonald’s och kollade lite i affärer, mysigt mysigt
Mår inte bra av lite mat i kroppen :'( Och orkar inte med mitt klyddiga ******** heller >.<
FUCK THIS! >.<

Men iaf, när jag kom hem igen så åt jag lite till för jag hade inte ätit mer än det på McDonald’s i dag
Jag såg lite på tv, satt lite vid datorn och sen halvsov jag lite
Sen blev det msn :)
Jag pratade en del med Samuel och sen blev det lyxfällan
Sen blev det att sova, vill att morgondagen ska komma så fort som möjligt

Ha de så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback