Torsdag + helgen med en kort sammanfattning

2009-11-23 @ 00:49:44

Torsdag:

Jag gick upp till Jesper och såg lite på TV efter att jag ätit frukost
Sen så gick jag hem vid tre och ringde min kusin och frågade henne om jag kunde få låna hennes cykel
Det kunde jag så jag åkte upp till dom och hämtade den
Jag såg på Hjälp jag är en fisk med henne och så åt jag där
Sen bar det hemåt på cykeln och sen vila och ta det lugnt
Ville att fredagen skulle komma så fort som den bara kunde

Fredag:

17 månader med Samuel <3
Samuel kom sent vilket inte gjorde en glad
Men fick reda på sen varför och då förstod jag
han hade sagt han skulle komma sent men inte så sent :P
Men när han väl kom så mös vi och tog en dusch för att sedan vid sju, bege oss till Kami's place
Vi såg på Corps Bride och spelade Disney Trivial Pursuit och fick lite smått och tugga i oss
Bland annat chokladpudding och grädde och chips med dippa <3
Sen var det hem och byta om och cykla till jobbet
Brände mig på fritösen två gånger, aj som fan nu efteråt säger jag bara :O
Sen hem och lägga sig bredvid sin älskade Samuel <3


Corps Bride


Disney Trivial Pursuit

Lördag:

Vi sov till ca ett för att jag sov tills då
Sen så gick vi upp och åt frukost och gjorde oss i ordning
Vid sju så åkte vi ner till stan och hämtade bio biljetterna till nästa vecka
Och sen gick vi till McDonalds och åt och jag lämnade mina saker för att jag skulle slippa bära dom
och jag skulle ändå jobba efter bion så varför inte ha dom där liksom
Jag åt en Big Mac för första gången sedan jag gick i tredje klass bara för att man fick två Big Mac & Co
för en, men råkade först ge Samuel fel kupong haha XD Men det blev rätt tillslut :P
Tur var det, snälla arbetskamrater jag har asså :P
Sen så var det snacka lite och handla godis och köpa mer läsk, fast Samuel skulle inte ha något
Sen så gick vi till bion och tillbaka till godis affären då vi gick och mötte dom andra
Sen såg vi på bion och gud vad bra den var :O Helt sjukt :O
Längtar efter att få se trean <3
Sen så gick jag och jobbade och Samuel gick med dom andra efter ett tag
Jag brände mig igen i dag och det blev en blåsa igen, men dock inte på fritösen denna gången
utan där man tar alla hamburgare hahahahaha XD Klant helg
Men iaf när jag var klar så cyklade jag hem och sov tillsammans med Samuel igen efter att ha gett han en kyss <3

Söndag:
I dag har det inte hänt mycket
Sov till ca ett och halvsov och degade i två timmar
Sen så åt vi och efter det gick vi ut och gick lite för att få lite frisk luft
Efter det såg vi på Wallander - Prästen och mös och höll på
Efter det så åkte vi ner till stan och Samuel åkte hem :'(
Men sen åkte jag hem och tog det allmänt lugnt
I mon väntar lite samtal och jag är supernervös :O
Men det är jag alltid när jag ska ringa om saker jag inte burkar ringa om eller ska ringa till någon som jag
inte ringer till ofta eller så

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Postat av: Anonym

"Vi sov till ca ett för att jag sov tills då"

är det inte ganska uppenbart och logiskt att man sover tills man vaknar?

2009-11-23 @ 08:15:16

Postat av: Jessy

Jo, men han hade inte behövt sova tills dess. Men han sov tills jag vaknade med :P

2009-11-23 @ 11:56:09
URL: http://emmica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback