Onsdag - St Lars & spelkväll

2009-11-25 @ 22:04:42

Hejsan!

Det blir inte så långa inlägg denna verkan för jag orkar verkligen inte blogga denna veckan
Jag gick upp vid tio och vilade i en kvart
Farfar ringde vid halv tio och pratade lite med mig
Sen så blev det fixa sig och åka till St Lars för att göra det där testet
Kunde använda min egna dator då han såg att jag hade den med mig

Testet gick bra men vissa saker var helt cp men ändå
Sen så åkte jag ner till spel och väntade på Samuel, Amalia och Emma
Sen så gick vi runt i stan och flummade och pratade
Sen så åt jag och Samuel och sen gick Emma och Amalia hem
Vi satt där ett tag och vid lite över åtta åkte jag och Samuel hem till var för sig :(

Sen blev det hem och dega en massa framför datorn
Spelade lite Star Wars Battlefront bland annat, kul kul :D

Ha det så bra <3
Emmica


Saknar min 19 års fest <3
Oliver, Jag & Ellen <3

© Jessica Berggren

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback