Onsdag - lite lite spelkväll

2009-11-12 @ 13:59:03

Hejsan!

I dag blir det inte så jävla långt inlägg, jag orkar inte skriva så mycket just nu

I dag vaknade jag vid lite över tolv för jag var så himla trött, men hade vaknat till vid halv åtta och somnat om igen
Jag gick upp och satte mig vid datorn och såg på Riverside som visas 09:00 på Svt Play
Fem minuters avsnitt måndag till lördag som sedan sammanfattas till ett avsnitt på söndagar
Bra serie, Riverside - En annan del av Andra Avenyn. Mycket bra serie som sagt, jag gillar den iaf

Jag åt ingen frukost för vi hade inte mycket till mat hemma, men vid halv tre så gick jag ner till bussen
jag hade glömt sätta i linserna, kamma håret och sminka mig men det sket jag i
Fick borsta håret på vägen och linserna klarade jag mig utan och sminket var inte så viktigt
Skulle bara ner till spel lite och prata om fredag då vi ska till Amalia och ha filmkväll och så

Jag gick ner till affären och köpte en drickyoghurt och missade precis bussen
Men hellre missa bussen och få lite frukost än hinna med bussen och må skit över att man är skit hungrig

Jag var lite på spel och vi gick inom Ica lite då folk skulle handla som dom alltid gör på onsdagar på spel
Efter att Emma och Amalia gick hem (efter vi kommit tillbaka från ICA) så spelade jag Spank The Monkey
med Hans, Viktor och Wybrandts, kul men fattade inte allt
Gick över ganska snabbt då Hans vann snabbt
Vid 17:40 gick jag mot bussen för jag trodde den gick 17:43 men den gick inte förens 17:48
Men det är för jag är van vid att ta bussen hem 43 eller 13 från spel, är inte van vid att åka hem så tidigt från spel

Men när jag kom hem så fick jag lite mat iaf, inte mycket näring men iaf lite var det :P
Jag satt lite vid datorn och sen ringde Samuel och vi pratade i ca 2 timmar om allt möjligt
Älskar att får höra hans röst den är så lugnande, då han inte är arg det vill säga :P

Sen så blev det lite lyxfällan och slösurf och snack med Samuel på msn
Jag snackade även med Emma om nyår, hoppas verkligen att folk kan och vill komma till mig ^^
Har värsta planeringen, buffé och frukt efterrätt med choklad doppade jordgubbar ^^
Låter det bra? :D Men då MÅSTE jag få 100 spänn av er som kmr för annars så håller det inte
Tänk på att 100 är rimligt med tanke på att jag ska köpa allt och sen lägga ner all tid och arbete på det med
Så 100 spänn är det ju värt kan jag ju säga er <3 Lätt <3
Jag ska försöka göra ett nyår ni aldrig kommer glömma <3

Nu blev det mer text än vad jag trodde men jaja, ses iaf :)

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback