Måndag - ungdomsmottagningen & jobb

2009-11-09 @ 23:56:04

Hejsan! :D

I dag har jag varit på ungdomsmottagningen och jobbat

Jag vaknade vid tio och gick upp direkt
Jag tog och duschade direkt efter jag gått upp, så att jag slapp tänka på det senare
Jag gjorde frukost och åt det och såg på Riverside och slösurfade till det var dags och göra sig i ordning

Vid lite över tolv så åkte jag ner till ungdomsmottagningen och vi bestämde att jag skulle komma tillbaka imorgon
Jag ska dit och träffa en doktor, pga privata anledningar, inget jag vill säga här utan bara till mina närmaste
Sen så gick jag till bussen och åkte hem för jag var svin trött
Jag ville sätta mig vid datorn men jag gjorde inte det
Jag loggade visserligen in på msn men jag satte i gång ljudbok och låg och halvsov
Vid fyra så tog jag på mig mina arbetskläder och lagade lite mat som var korv som jag fått av Samuel
och pasta från i går, bättre än ingenting :P
Sen så tog jag bussen till jobbet och jobbade i tre timmar
En som var lite sur mot mig och Emma en gång för ett bra tag sedan som jag egentligen inte gillar så mycket
jobbade jag med i dag, det var typ vi två som stod i kassan, men hon är ganska okej ändå
Jag fick reda på att jag inte får min lön förens i december :O
FUCK JÄVLA HELVETES SKIT! Det betyder att jag måste betala Samuel 18 års present på pappas pengar
och att jag får stressa fram alla julklapparna typ, men jaja, jag ska iaf ha julklappar that's it!

Jaja, iaf jag gick till Royal efter jobbet och hämtade ut biljetterna till New Moon och sen tog jag bussen hem
Jag satt mig vid datorn och degade och gjorde en massa
Jag var inne på bilddagboken, facebook, msn och lyssnade på ljudbok
Och så pratade jag med Samuel på Skype <3

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback