Lördag & Söndag

2009-11-09 @ 10:57:00

Hejsan!

Här sitter jag på en söndags eftermiddag/kväll och har precis kommit hem från Kävlinge

Jag tänkte sammanfatta min helg lite här, eller iaf lördag och söndag

Lördag:
Jag och Samuel vaknade runt tolv för jag ville inte sova för länge då han skulle hem vid fem
Vi gick upp och tog det lugnt, vi åt frukost och sen så mös vi lite och tog det lugnt
Jag var trött efter nattens jobb så var inte så pigg på att flänga runt
Vid kvart i fem så blev han hämtad av sin mamma på ICAs parkering
Saknade honom redan då, jag fick mer och mer ångest för jag ville verkligen inte jobba natt
Men iaf jag gick hem och satt lite vid datorn och fixade lite
Gick ner i affären för att köpa något till mina korvar men i affären så blev det nudlar
För våran ketchup är slut så no korvar för mig då, och en Cola till Robert som jag fick pengar av
Men iaf det blev nudlar och det åt jag medans jag såg på filmen klart som jag och Samuel på i går
Sen blev det lite körslaget och Robins, OLA VIDARE! TJOHO!!!!! TEAM OLA TILL FINAL!
Sen så blev det lite slappande och sen bar det av till jobbet
Jag ville verkligen inte

Men när väl kom till jobbet så var jag på hugget, all ångest var nästan som bortblåst
Jag fattade inte vad som hände med mig
Men jag hade iaf ingen rast men det var okej
Det var många fulla personer
en blev arg och skällde på våra kortautomater fast han inte hade pengar på kontot
Men det löste sig till slut, han fick två kronor rabatt
Två stycken typ gjord typ hälsningar med mig och så :P
Jag blev uppbackad av Anna P, för jag hade inte klarat av all stress kan jag säga er
Men hon är en ängel, hon räddade min kväll
Men iaf, jag fick städa lobbyn och jävlar vad mycket skräp :O
Det var inte sant, folk respekterar inte att vi måste städa efter dom
Och dom fattar inte var en papperskorg är och vad plocka undan efter sig är heller
Graaa, vad arg jag var! :O
Men iaf vid fyra så rollade jag hem och trillade bara en gång vid Kung Oskars bro
Men jag hade nästan stannat ändå så jag skadade mig inte

Vid kvart i fem kom jag hem och lite över fem så gick jag och lade mig
Tack för lite pengar och sov gott

Söndag:
I dag vaknade jag vid kvar i tolv och gick upp och åt frukost
Jag vilade i fem minuter vilket jag inte skulle gjort, blev lite segare av det :P
Men iaf, jag åt frukost och gjorde mig i ordning och sen så gick jag och syrran mot tåget till Kävlinge
Jag slog Samuel en liten pling för att se hur det gick för dom :) Dom hade åkt vid tio till Göteborg
Och vid halv ett var som framme :) Hoppas att han har haft det trevligt, men det ser vi senare :)
Ikväll eller i morgon  :D Det ser vi som sagt :D
När vi kom dit så hämtade Jörgen, Christoffer och Victoria oss och vi körde till Farmor och Farfar
Vi åt tårta och kakor och Coca Cola Zero :) Coca Cola Zero är inte min favorit men den går och dricka i nödfall
Vi snackade en hel del vilket jag tycker är underbart, älskar och prata med dom
Man känner sig liksom hemma, och jag ska fira jul med dom :)
Jag får börja skriva upp en lista snart på vad jag ska ge till folk och vem jag ska ge julklappar till
Jag ska iaf julhandla med Samuel, ska bli såååå kul! :D
Han är min pojkvän men även en mycket god vän så det är det som gör han speciell
Att vi har en så pass stark vänskap som har blivigt något mer, love it! <3
He Is My Love! <3
Nog om Samuel nu :P Det får ni ändå höra en massa om annars så, nu lägger vi det åt sidan lite :P

Jag och syrran skulle ta tåget 15:10 men det gick bara måndag till fredag så vi fick vänta till 16:00
Men vi snackade och det var trevligt, vi snackade om allt möjligt, det var trevligt :)
Guldkorn med syrran :)
Sen så gick vi hem och jag satt mig vid datorn och bloggade lite
Jag åt mat med mamma eftersom Pernilla är hos hennes kille och firar hans mamma som fyller år i dag
Jag fick handla ketchup och mjölk :) Lite får man ju hjälpa till med hemma
Sen så satte jag mig och bloggade lite mer, lyssnade på musik, snackade med folk på msn
och surfade i ren allmänhet :)

Vid tio över åtta kom Samuel hem och vi snackade på msn och sen lite över Skype :D
Vi snackade i ca 1 ½ timme och jag vet inte, men det kändes mer underbart än vanligt nästan
Men det var nog för att det var ett tag sedan vi pratade där och att jag har saknat honom så sedan i går
Sen så såg jag lite på Lyxfällan och Riverside, sen blev det sova

Ha det så bra <3
Emmica


Det bjöds på dricka, fika och godis <3


Vackert <3

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback