Laserdome!

2009-11-05 @ 22:20:00

Hejsan!

I dag var min röst inte alls bra, värre än i går.
Men jag försökte prata så lite som möjligt och tydligt
Och när jag skulle säga något och ingen hörde fick jag säga det två eller tre gånger
Och typ rycka i redas arm eller något för att dom skulle märka att jag sa något, så jag slapp skrika
För skriker jag så tappar jag rösten mer och det är inte bra, för jag måste ha rösten till jobbet i mon

Vid två åkte jag till Eslöv och var där lite i tre
Samuel mötte mig och visade mig till Empezia i stan
Jag gick in där och jag pratade med han som ringde
Jag har nog aldrig träffat en mer förvirrad person som han
Han frågade om jag hette Jessica 4 gånger och sen tredje gången sa han "Var det Therese du hette?"
Och sen frågade han vad jag hade för mobil och jag började ju säga vad jag hade för mobil
Men det var mitt nummer han ville ha, men säg det då! >.<
Han frågade mig hur gammal jag var och sen bad han mig skriva ner mitt namn och personnummer
och att jag bodde i Lund på ett papper
Man va fan! Allt det stor ju på mitt CV! Läs där, lönt att jag ens kom dit om han ändå skulle fråga om
saker som redan står i mitt CV :S
han frågade även om jag hade astma pga min röst men jag sa bara att jag var förkyld
Han skulle höra av sig sa han, för det var många som sökte men iaf :P
Jag gick där i från och Samuel och jag gick till tåget

Vi trodde att vi hade missat 15:09 tåget men det var försenat så vi hann med det
Älskar hans närhet <3 Satt och lyssnade på hans bok på tåget
Drygt att vi inte snackade om något annat, men är stolt över att det han berättar är det han själv kommit på
Med inspiration förstås, men iaf han kommer klara detta om han bara skriver ner allt XD

Men vi hittade iaf till Laserdome lättare än vad vi trodde
Men det var för att vi visste åt vilket håll vi skulle gå
Samuel sa att det var dit och jag sa ja det är det
Sen ju längre vi gick så insåg vi att det var rätt väg
Vi såg dom andra och efter typ en kvart gick jag och Samuel och åt på BK
Skönt och ha det gjort innan så man bara kan gå hem sen utan att behöva käka och komma hem senare

Vi spelade 3 omgångar på Laserdome och jag var sådär, men jag fokuserade mest på att ha kul och inte vinna
Samuel kom tvåa på sista spelet och Elias kom etta på andra :D Good Work Boys! Och dom var i mitt lag :D
Emma kom inte ut efter alla andra efter andra omgången och jag blev orolig och ville springa in och hämta henne
Men hon mådde inte bra så hon fick vila sista spelet, bättre det än att hon svimma
Krya på dig Emma <3

Sen efter det så gick Jag, Samuel, Jörgen, Hans och Kikael till Netto och sen gick vi mot tågstationen
Kikael och Jörgen åkte med ett tåg till Lund men jag väntade och åkte med samma tåg som Samuel och Hans
Jag köpte en energidryck från Kikael som han hade köpt ett flak av på Netto
Han skulle ha 6 kronor, men jag hade bara fyra och fick en krona av Samuel, men det gick ändå
Var törstig XD Bättre det än ingenting alls :P
När jag kom till Lund så tog jag tåget till Gunnesbo, för jag pallade inte gå till bussen
och tåget kom precis när jag hoppade av
Jag mötte Bayer som skulle hoppa av tåget och knackade på fönstret och visade han för Samuel och Hans
Sen satte han sig där och sen åkte dom i väg till Eslöv

När jag kom hem så berättade jag lite om dagen för mamma och satt vid datorn
Fick säga nej till Ellens fest för jag hade inte råd, suger för hon blir liksom 18 år
Inte varje dag men gör det :(

Men jag snackade iaf men några på msn, lyssnade på musik på bl a Youtube och drack te
och försökte låta bli att sjunga och prata för att behålla rösten tills helgen iaf
För jag måste kunna ropa ut i köket vad jag vill att dom ska göra och kunna tala till gästerna

Men nu ska jag iaf lyssna på mer musik, snacka med folk på msn och sitta på facebook och bdb
Sen blir det nog lite vänner <3

Ha det så bra <3
Emmica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback