Helgen!

2009-11-02 @ 19:14:18
Hejsan!

Nu tänkte jag sammanfatta helgen lite för er som vill läsa

Fredag:
Jag vaknade vid nio och gjorde mig i ordning och packade
Jag tog bussen ner till stan, gick till spår 4 där tåget skulle gå i från och mötte Ellen, Kikael, Sofie och en som heter Camila
Sen så pkte jag till Eslöv och väntade på Samuel
Vi gick och handlade mat till kvällen, jag köpte pizza och han någon sallad av något slag med något kött i
Han gick även och handlade godis och sen tog vi bussen hem
Sen tog vi det lite lugnt, jag tog en dusch och sen började vi fixa oss
Jag sminkade mig och klädde på mig, Samuel klädde på sig och jag sminkade honom
Sen började gästerna komma och först kom Emma och Elias
Och Emmas reaktion om hur Samuel såg ut var bäst ^^
Sen kom Bayer och Amalia, ej utklädda, men det fixade dom sen, vilket tog låååång tid
Trodde fan dom hade dött eller något XD

Sen så åt vi den mat vi hade tagit med oss och sen körde vi lite sanning och konsekvens som mer eller mindre
spårade ut, som allt vi gör brukar göra
Sen så såg vi på The Faculty och mös och så, åt en massa godis och drack sider
Sen så flummade allt ut mer och mer, men vi hade mer än roligt
Vid lite i ett så gick alla ner för att lämna Elias, Emma och Amalia på tåget
Sen gick jag, Samuel och Bayer hem och såg på något Samuel visade oss
Och sen var det dags och ta och sova


Jag som katt ^^


Samuel som transesuell prostituerad från 70-talet


Hela Gänget ^^
Jag: Katt
Samuel: Transesuell prostituerad från 70-talet
Elias: Ghoul från manga-serien Hellsing
Bayer: Tech-demon
Emma: Katt
Amalia: Katt

Lördag:
Vid elva vaknade jag till och hade fått ett sms av bayer som hade varit vaken i en timme
Vid tolv gick jag upp och in till Bayer som sov i vardagsrummet och väckte honom, han hade somnat om
Sen så åt vi alla frukosr och segade lite
Vi såg på Twilight så han visste vad som hände innan vi ska se New Moon
Bäst och veta vad slom hänt så, för annats är det svårt och hänga med XD
Sen såg kom Samuels pappa och lämnade hans skolväska och Bayer åkte hem
Jag och Samuel segade för det mesta och bara tog det lugnt
Var ganska slut efter gårdagen, men vi gick ut en lite runda
Och senare på kvällen så såg vi på Körslaget, Robins och filmen Flashdance
Mellan Robins och filmen snackade vi en hel del
Trodde bara att det var ca 30 minuter men när jag kollade på klockan så var det två timmar :O
Shit vad tiden går nu för tiden :P
Sen så sov vi gött

Söndag:
Vi vaknade ganska sent i dag pga att vi lade oss sent
Det blev frukost och en massa degande
Vi gick ut lite och handlade till maten
Vi pluggade lite och satt en del vid datorn och degade tills det var mat
Samuel pluggade lite religion och jag på lite jobbpapper
Vi åt och efter det så såg vi på film, Wallander - Cellisten
Bra film, rekomenderar den till bland annat Wallander älskare
Sen så var det dags för mig och gå hem, och denna gången fick jag gå ner till stationen själv
för att Samuel skulle få mer tid till och plugga bildet är viktigt tycker jag
Sen så åkte jag hem och undertiden så läste jag på det sista pappret till jobbet
Jag satt lite vid datorn och sen gick jag och lade mig

Ha det så bra <3
Emmica

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback