25:e December - Julfrukost & Jobb

2009-12-26 @ 02:14:43

Hejsan!

I dag vaknade jag 13.15 av att mamma bara ska inte ni vakna och jag flyger nästa upp och bara VA? VAR? NÄR? HUR?
Helt borta var jag, haha ni skulle sett mig XD

Sen satt jag och slappade lite och gjorde mig i ordning tills vi skulle ta bussen till kusinerna
Vi åt lite mat och hade det kul, synd som fan att jag skulle jobba kändes som att jag inte riktigt var där :(
Kom till jobbet och det var jätte lugnt, nästan tråkigt XD

Vid kvart över tio gick jag och åt en sallad :)
Sen så jobbade jag lite till och gick hem vid halv ett, hände ändå inget så varför vara kvar då?
Fast förlorar lite pengar men jaja, sånt är livet :P

Gick hem för hade ingen cykel och bussarna hade slutat att gå
Sen när jag kom hem pratade jag lite med Samuel och sen sov jag <3

Ha det så bra <3
Emmica


Mat ^__^
Ganska god, men fick halvt stressa mig i den tyvärr :(
Rasten varar inte så länge jag ville utan vad skiftledaren säger XD

© Jessica Berggren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback