TORSDAG 12 JANUARI 2012!

2012-01-12 @ 20:46:44
Hej!

I dag har jag varit så duktig! Jobbade 07:00-17:30 minus 30 min rast!
Var blåsigt värre men det gick och min runda jag har är helt okej
Hade den förr förra sommaren då jag började jobba på posten!

Hoppas det inte blåser lika mycket i morgon dock!
Men vi kan inte mer än hoppas, vi kan ju inte styra vädret, bara anpassa oss till det

Nu sitter jag och käkar kladdkaka med mandel i
som jag köpte då jag inte orkade eller "kan" baka
Inte alla sakerna hemma och Kristian har min bästa form :P

Nä, åter till 16 And Pregnant!

Mycket kan skrivas ;)

Skall bli godis till somamren :P

Bara att packa ner då! :D

Hello där, kött och blåbär!

Kuvertet blåste i väg och klistrades mot brevlådan ett tag för den var blöt :P

Mycket faller för blåsten i dag :O
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback