TISDAG 29 NOVEMBER 2011!

2011-11-29 @ 22:41:35
Har varit full fart på mig i dag fram tills nu! Mer eller mindre!
Jag började dagen med att gå till min arbetsteraput
När jag var klar där fixade jag lite julklappar, juletiketter och julpapper + nya hörlurar

Arbetsförmedlingen fick man även se till och besöka när man var ledig i dag
Allt var nu fixat och det var dags för en fika med Hannah

Hannah och jag var lite i stan innan jag och syrran skulle mötas snabbt
Vi åkte hem till mig, kollade lite Hipp Hipp och annat

Vi lagade mat, såg på tv och snackade skit
Sjukt trevligt!
Nu skall jag nog rita och se på vänner!
See ya!
Jobb i morgon! Och sedan spel :D

Kram
<3

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback