TISDAG 1 NOVEMBER 2011!

2011-11-01 @ 22:38:30
Nu är det November!
Kan inte fatta det :O

I dag har jag varit hos min psykolog
Varit lite med Simon aka Slaven
Träffat min Farbror Jörgen & "Faster" Jessica
Och handlat med mamma

Nu sitter jag här och har inget och göra
Tänkte nog ta en kopp te och koppla av till Spartacus blood and sand
Sista avsnittet som jag sett innan men men
Sen är det andra säongen med :D

Ha det gött!

Läskigt och gå under den när den rörde på sig :O

Är det gratis så passar man på ;)

Love dessa apparater
Håller reda på priset och räknar ut all rabatt man har ;)
Och man slipper ta upp varorna igen och kan packa direkt i vagnen om man vill

© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback