MÅNDAG 14 NOVEMBER 2011!

2011-11-14 @ 21:24:29
Hej bloggen!

I dag har det inte hänt så mycket mer än jobb och besök hos Samuel!
Nu har jag fått i mig mat och fryser lite :P

Vem vinner?! Det gjorde hon för jag hade post och reklam
Och hon hade mindre post än jag och mindre trappor -.-'

Smart jag var som stoppade i ett långt paket först -.-'
Tips till alla brevbärare, allt som du vet går i tar du först! XD

Sista lasset!
Fick avlastning på reklamen!
En trapp som jag inte hann med men inbgen reklam i morgon så det är lungt
Var ändå inte mycket som jag fick ta tillbaka :)

Synd det blir så mörkt så fort, men fint är det iaf :)
Alltid något :P
© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback