För bra för att vara sant!

2011-05-16 @ 19:15:09
Nu är jag hemma igen efter små äventyr över dagen!
Dagen började med att jag vaknade då Samuel skulle upp och kunde inte somna om, typiskt -.-'
Men men lika bra och gå upp för annars hade jag blivigt tröttare :)

Jag käkade frulle som bestod av nudlar och te
Sedan begav jag mig till Malmö då Samuel hade glömt sin mat här hemma
Väl där behövde Benny hjälp med att hämta målar saker till Samuel då han skall måla om där som han gjorde i Lund
Men jag var så snäll och erbjöd mig när Benny frågade om jag hade periodkort, hade ändå lite timmar och döda så why not?
Hämtade sakerna i Lunda butiken och sedan en snabb tripp till banken och överföra pengar till mopeden
Tillbaka i butiken fick jag en New Phyrexia booster som tack ^^ Och drog två rarekort, ett bra och ett dåligt i foil enligt Samuel nut still, TVÅ :D
Tack Benny <3

Efter det blev det åter till Lund, men innan det Milkshake som "lunch"
Åkte och mötte upp min Farbror på Lillemans Mc
Handlade moped, hjälm och lås ^^
Kan inte fatta att jag ens köpt en :O
Är så glad men ändå nervös för nu måste jag klara mig själv :O

Sen en sak till som är så jävla gött med i dag!
Jag skall på arbetsinterljuv i morgon på ICA!
Jag får fan inte sumpa denna chansen nu! Jag MÅSTE ha jobbet ^^
Sen ringde dom från Posten och ville ha mig men jag sade att jag skulle göra annat
Men jag skulle ringa i morgon efter interljuven i morgon och se om det var aktuellt ännu :)

Nä, nu skall jag chilla lite innan jag skall se på tv
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback