Glada Jessica som Samuel brukar säga <3

2011-03-08 @ 22:45:00
Just nu är jag den "Glada Jessica" som samuel brukar kalla mig :)

Dagen började bra då jag åt frukost inte allt för sent och slappade inte mer än i ca en timme
Så det resulterade till att jag fick fixat mig och kläderna på snabbt och började skriva tre personliga brev
Sedan blev det ju trotts allt lite slöande men jag gjorde ändå allt jag kunde för att skicka i väg ansökningarna
Det är många som kommer bli glada för detta, Samuel, Boel, Mamma, Syrran, vänner och släkten men framför allt jag själv

Jag har bestämmt mig för att hålla det uppe och inte slöa så mycket på morgonen för då blir man slö resten av dagen
Visst kan man ha dåliga dagar men det är bara och ta sig i kragen och bita i hop
Jag sade till Samuel att jag hatade och vara så stark, för allt som har hänt mig borde jag ha brutit i hop för
Men det har jag inte, bara stundvis men inte helt, och det är bra antar jag men förstår inte hur jag kan vara så stark
Se Samuel (och Boel) jag kan erkänna att jag är stark, men jag har heller inget val för är jag inte stark så kommer jag inte hemifrån och sånt och kommer må dåligt resten av mitt liv

Men nog om sorgliga saker jag var ju glad :D
Sen en annan sak som oxå gjorde mig glad var att när jag började spela ett spel som heter Minecraft som Samuel visade för mig och som vi båda är mer eller mindre beroende av nu ;)

Kort förklaring! Det är en värd som är uppbyggd av 1x1 meter kuber. Det är dag och natt och under nätterna kommer det monster. Man håller på och gräver och får fram olika saker som trä, kol, järn, sten, jord, sand och så vidare som man kan bygga med.

När jag utforskar en grotta som jag hittat så hittar jag ett ställe som jag ALDIRG sett för med en konstig bur och det var hela tiden moster där och konstiga stenar som det var grönt på.
Då hade jag fan ta med hittat stället där alla zombies, som är ett av monstrena, blir till. Men jag lyckades sätta massor av ljus (dom kan inte bli till om det är för mycket brinnande falkor i närheten) så dom inte kan bli till haha XD Fan vad gött! Och så tog jag deras saker i de två kistor som fanns där och drog. Sedan gick jag tillbaka och då hittade jag seriöst MASSOR av kol och lite järn med :) Det gjorde mig glad

För att  avrunda alla glada sakerna så är jag även glad för jag skall köpa min stationära dator på fredag så jag får en fungerande dator, som fungerar BÄTTRE än min bärbara som har fått en psykisk sjukdom eller något :O Och så kommer Samuel hit i helgen så jag slipper packa som jag gjort nu ca tre fredagar i rad :P

Jag lägger upp bilderna från lördagen senare eller i morgon!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback