Warhammerjobbet! <3

2011-04-14 @ 12:50:38
Hej bloggen!
Jag vet inte om jag har förklarat för er om mitt Warhammerjobb?
Jag skall måla ca 95 modeller till min kompis Erik
Han skall på något stort slag med Warhammer i sommae
och behövde hjälp med målningen för att bli klar i tid

Vi köpte material till allt detta som jag skall använda + det jag har själv
Sedan när det är klart skall jag bestämma mig för hur mycket jag vill ha
Jag skall bestämma mig hur mycket jag vill ha för varje grupp om tio
Det vill säga 9 grupper om 10 och en om 5 :D

Blir jag klar och har tid över kanske det blir mer jobb :D

Nu hade jag gjort en gubbe klar och gjorde lite ändringar på den i går
Och målade två andra gubbar

Tänkte visa lite bilder på dom ^^
Kram


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback