Torsdag 21 April 2011!

2011-04-21 @ 10:01:36
Tja!

Nu är jag hemma igen efter en intressant och rolig timme på körbanan!
Banan var den parkering som ligger vid ishallen i Lund
Hittade dit jättebra och var ca 10 min tidig så det var ju ett plus i kanten ;)

Mopederna var jättesöta som ni kan se här medan
Det var jag och en som hette Hanna som köprde nu klockan åtta
och när vi var klara kom två killar
Det var lite ringrostigt och så i början men ju mer man körde ju bättre blev man
Klart man inte är en proffsförare än men iaf en bra amatörförare ;)
Alltid något ^^

Det vi gjorde om jag nu skall förkorta ner det var:
* Öva på vänster- och högersvängar
* Bromsa rätt
* Blinka
* Titta rätt
* Balansövningar
* Säkerhetskontroll av mopeden
* Slalom

Mycket roligt och lärorikt
Lite rädd och nervös inför att köra i trafik men jag skall fan klara det!
Bara att ta det lungt och köra på så skall det gå ;)

Nä, nu skall jag kolla runt lite till och sedan skall jag lata mig framför "Våra Bästa År"
Bästa serien och följa då man är lite dåsig och inte pallar hänga med
Men det sjuka är att ändå gör jag det, hur jävla länge det än går mellan tillfällena
Sorligt :P

Bye bye !
<3


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback