Helgen 24-26 September 2010!

2010-09-30 @ 00:53:27
Fredag
Jag och mamma gick ner till Mormors grav då det var 11 år sedan hon begravdes
Efter det mötte jag upp Samuel i stan och vi åkte hem och vilade lite innan vi skulle handla
Willys blev det och flera kilo mat blev det och allt var sååå tungt
Väl klara så lagade vi en god köttfärssås med en god sallad till!
Efter det så gick vi ut med Kami och Samuel hjälpte henne med sin nya laptop! :D
Sedan blev det massa mys och sova!


© Jessica Berggren

Lördag
Vaknade ganske sent då jag var helt slutkörd kändes det som
Under dagen så fixade vi inför filmkvällen
Jag bakade en kladdkaka och vi glömde bort och äta så det fick bli en snabb middag
i form av pasta och grönsaker
Alla uppskattade min kladdkaka vilket gjorde mig glad och vi hade grädde och cocktailfrukter till
Filmerna som vi såg var Cry Baby och Pirates Of The Caribbean 1
POTC snackade vi en massa under haha :P
Mellan 23-00 gick alla hem och jag och Samuel mös lite framför Scrubs innan vi sov


© Jessica Berggren

Söndag
Söndagen började med att vi sov sent igen, blev så efter filmkvällen i går
Det mest en massa degande och Scrubs
Vid fem gick vi ut och gick en lite runda och pratade lite
Vi spelade lite magic och såg på Starke Man på svt1
Vid 23 åkte Samuel hem och jag skulle upp och jobba så det var bara och lägga sig och sova


© Jessica Berggren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback